آرامشم تویی

آرامشم تویی

ببین که حالـم ، حال همیشگی نیست

اینجا ، همینجایی که هستی باش، که قلبــــ♥ــــم بدون تـــ♥ــو زنده نیست

ما عاشقانه مانده ایم برای هم ، من برای تــ♥ــو هستم و تـــ♥ــــو برای من ،

تمام نگاهت را هدیه کن به چشمان عاشق من…

هر زمان فکر بی تـــ♥ــو بودن میکنم نفسم میگیرد،

اگر نباشی قلبــــ♥ـــــم بی صدا میمیرد،مثل حالا باش ،

مثل حالا عاشقانه دوستم داشته باش

نه اینکه فردا بیاید و بیخیال ما باش….

گفته بودم که با تــ♥ـــو نفس میگیرم

گفته بودم با تــــ♥ــو در این زندگی تنها رنگ عشـ♥ـق را میبینم ،

رنگی به زیبایـی چشمانت

I LOVE U S



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 شهريور 1394برچسب:, ] [ 12:12 ] [ -`ღ´-علــے-`ღ´- ]
[ ]